
Ваш бренд – це не тільки ваше лого. Ваш бренд набагато більше, ніж симпатичний символ, декілька кольорів або дотепне гасло.
Ваш бренд — це візуальне зображення ВАС!
І найпростіший шлях передати це за допомогою фотосесії власного бренду.
Вона допоможе підтримати ваш бренд правильними зображеннями, незалежно від того, розміщуєте ви публікації в соціальних мережах, розробляєте свій вебсайт або створюєте онлайн-курс.
Коли в мене була перша професійна фотосесія у 2008 році, я й гадки не мала, що мені потрібно.
Я нічого не знала про типи зображень, які мені знадобляться для моєї діджтл присутності, як позувати, який одяг носити чи який реквізит брати з собою.
Минуло багато років, і зараз я проводжу фотосесії для власного бренду особливо популярні в період локдауна.
Я навчилась стилізувати зйомки, які відповідають намірам клієнтів, приваблюють потрібну аудиторію та спонукають їх бути активними та впевненими щодня, працюючи з соціальними мережами.
Отже, ось мої 8 найкращих порад щодо успішної фотосесії для особистого бренду.
1. Складіть список своїх цілей для фотосесії
“Закон тяжіння такий: ти не приваблюєш те, що хочеш. Ти залучаєш те, ким ти є сама/сам». – Уейн Дайєр.
Створення фотографій для вашого Інтернет-бренду — це не просто фотосесія.
Це налаштування вашого власного бренду або інтернет-бізнесу на успіх.
Не маючи чітких цілей, ви не можете бути впевнені, що ваші фотографії досягнуть бажаного результату.
– У вас ребрендинг?
– Ви запускаєте нову електронну книгу, курс чи продукт?
– Або ви хочете розпочати свій перший бізнес і вам потрібні фотографії, які приваблюють клієнта вашої мрії?
Дізнавшись ЧОМУ, можна починати наносити деталі на мапу, які візуально оживлять ваші цілі.
2. Вкажіть, де будуть використовуватися фотографії
Зображення для Інтернету повинні бути ШИРОКІ. Це був один із найбільших уроків для мене.
В результаті моєї першої персональної фотозйомки я отримала безліч вертикальних портретів і недостатньо зображень, знятих горизонтально.
В чому ж Проблема?! Я не могла використовувати більшість зображень у своєму блозі на сайті, в соц. мережах чи в рекламі на Facebook.
Щоб уникнути такої помилки, плануйте заздалегідь типи знімків, необхідних для різних місць, де мають бути ваші бренд фотографії.
Наприклад: вам може знадобитися банер для вашого інформаційного листа або сайту, детальні фотографії вашої продукції для онлайн-курсу або персоналізовані стокові зображення для вашої сторінки продажів або блогу.
Склавши лист ДЕ, плануючи фотосесію власного бренду, ви отримаєте різноманітний вміст, який відповідатиме вашим маркетинговим потребам.
3. Створіть Mood Board
Дошки настрою (Mood Board) – це потужний візуальний спосіб допомогти вам досягти правильного вигляду для вашого бренду. Це дуже ДІЄВИЙ інструмент!
Ваш фотограф не тільки знатиме, що ви шукаєте, але це значно полегшить розробку стилю вашої зйомки.
Де найкраще знайти натхнення та створити дошку настроїв? Звісно ж Pinterest!
А саме як:
– Створіть секретну дошку і заповніть її зображеннями, які ВАМ дуже подобаються. Що для вас приваблює й чіпляє?
– Який ваш особистий стиль? Знайдіть зображення, які це покажуть.
– Додайте палітри кольорів, які підходять вам та будуть представляють ваш бренд.
– Знайдіть об’єкти, які допоможуть передати повідомлення, яке ви хочете надіслати.
– Оберіть місця для фотосесій, про які ви мрієте.
Ви також можете використовувати цю секретну дошку в Pinterest для збору зображень різних типів фотосесій, які ви хочете публікувати в майбутньому.
Наприклад:
o Ви вдалині, навколо яскравий екзотичний пейзаж.
o Бізнес портрет (Headshot), дивлячись у камеру.
o Емоційні фото: здивування, злість, розгубленість тощо.
Все це допоможе бути впевненою/ним, що фотограф знаходиться з вами на одній хвилі й ви отримуєте потрібні зображення.
4. Складіть детальний список знімків
Список кадрів — НАЙКРАЩИЙ спосіб переконатись, що ваша фотосесія власного бренду відповідає вашим очікуванням.
Виділяючи час для мозкового штурму ідей перед зйомкою, ви не залишаєте місця для сумнівів та здогадок (ну…може так?) в процессі фотографування.
Тепер у вас готовий детальний план, який відповідає вашій кольоровій палітрі, стилю та індивідуальності.
Вашому фотографові сподобається працювати з вами, і ви мінімізуєте ризик необхідності витрачати гроші та час на повторне фотографування.
Ось приклад списку фотографій, який я склала, готуючись до брендування вебсайт клієнтки:
– Короткий опис: Олена обрала три різних стилі одягу, щоб продемонструвати ідеї: подорожі, пригоди та бізнес.
– Для статей та публікацій необхідні середні плани, поясні портрети.
– Фон або місце розташування: жовтий фон, сіра стіна в стилі лофт (обидва кольори року за версією Panton).
– Реквізит та стиль: сірий капелюх, сіре пальто, ноутбук, паспорт, жовті рукавички, чашка кави, жовтий щоденник.
– Примітки: кадрування дальні та середні плани, залишати місце навколо моделі, для майбутніх надписів та дизайну.
5. Зберіть реквізит, який ілюструє те, що ви робите
Тепер, коли ви точно знаєте, що вам знадобиться для кожного окремого знімка, настав час для найцікавішої частини — шопінгу!
Якщо у вас немає деяких предметів під рукою, вам доведеться їх отримати в іншому місці.
Але це не означає, що вам доведеться витратити багато грошей. Якщо ви не можете знайти те, що шукаєте, на сайтах з оренди одягу або в інтернеті, спробуйте свої сили в старому варіанті «зроби сам». Це може бути настільки просто, як придбати фарбу та покрити канцелярське приладдя кольорами вашого бренду.
Вибір макіяжу та волосся — це також реквізит, і він повинен відповідати стилю вашої марки.
Наприклад, якщо ваш бренд надзвичайно жіночний, зупиніть свій вибір на розпущеному волоссі, нейтральних очах і ніжно-рожевих губах.
Але якщо ваш бренд нестримний, не бійтеся вдягнути шкіряну куртку, додати сміливу червону помаду або яскравих кольорових відтінків до зачіски.
Поки кожен реквізит додає індивідуальності вашій фотосесії та ілюструє історію вашого бренду, у вас буде успішна фотосесія.
6. Сплануйте своє вбрання
Те, що ви одягнете на знімальному майданчику, або зробить, або зламає всю фотосесію.
Ваше вбрання розкаже аудиторії, хто ви є, що підтримуєте та передасть головне повідомлення вашого бренду.
Відкрийте шафу та витягніть кожен предмет, який відповідає кольорам вашої торгової марки або доповнює їх.
Далі, подумайте, які аксесуари можуть допомогти посилити ваше повідомлення.
Наприклад: якщо ви хочете допомогти іншим людям виділитися, подумайте про те, щоб такого екстраординарнеекстраординарного одягнути. Це може бути сміливе намисто, ефектні сережки або пара яскравих підборів.
Не носіть піджак або окуляри лише тому, що ви думаєте, що це змусить вас виглядати більш професійно.
Вибирайте ті предмети, які дозволять вам почуватись комфортно, впевнено та говоритимуть саме про ВАС.
Таким чином, ви привернете увагу людей, які подобаються вам, вашим власним унікальним настроєм, іміджем.
7. Потренуйте свої пози
Зараз майже у всіх з нас є своя крута поза для селфі, готова до роботи, коли хтось із наших друзів витягне телефон з кишені.
Але під час вашої особистої фотосесії однієї пози недостатньо.
Вам потрібні різноманітні пози для рекламних акцій, соціальних мереж, блогу, сторінки продажів, вебсайт, сторіз тощо.
Моя порада? Знайдіть знаменитість, особистий бренд або колегу в мережі Інтернеті, пози якої/го вам подобаються. Зберіть якомога більше зображень цієї людини. Складіть їх разом у папці або на секретній дошці Pinterest.
Тепер час потренуватись.
Одягніться як на фотосесію та встаньте перед дзеркалом. Експериментуйте з різними позами, знаходячи гарні ракурси. Коли ви застрягнете в ідеях, імітуйте пози своєї музи.
Далі зверніть увагу на свою міміку. Практикуйте різні емоції посмішки, здивування, насупленість, впевненість та розгубленість тощо під різними ракурсами вашого обличчя.
Додаючи різноманітні пози до свого арсеналу, ви будете почувати себе більш впевнено під час фотосесії та менш незручно перед фотографом.
Але будьте відкриті й до порад, якщо ви намагаєтеся знайти те, що вам підходить.
Хороший фотограф завжди спрямує вас і допоможе знайти правильний ракурс, нахил, позицію, та емоцію, щоб підкреслити правильний характер або настрій.
8. Найміть професійного фотографа
Знайдіть фотографа, який ідеально вам підходить.
Якщо ви помітили місцевого блогера, який викладає якісь фантастичні фотографії власного бренду — запитайте, хто зробив фотографії.
Знайшовши кількох фотографів, надішліть їм повідомлення та розпочніть розмову. Ви маєте співпрацювати з кимось, хто розуміє ваше бачення, любить вашу естетику і настільки ж захоплений, як ви, фотографією.
Це не тільки допоможе вам почувати себе надзвичайно комфортно в день зйомки, але й отримати професійні фотографії високої якості на виході.
І, звісно ж, ми – фотостудія Headshot завжди раді допомогти вам в цьому!
Це і все! Ви готові до своєї фотосесії власного бренду!
Пам’ятайте, що запорукою успішної фотозйомки є реалізація вашої неповторної особистості в ЖИТТІ! Готуйтесь та отримайте максимум задоволення від процесу фотографування та від результату!