Знайома ситуації — в компанії говорять співробітникам, принесіть свої фотографії для корпоративного сайту. Кожен співробітник приносить різні фотографії: на природі, в місті й у свої фотографії офісі. Все що завгодно, крім того, що потрібно — бізнес портрета в діловому костюмі. Начальник після пів року такого безладу на корпоративному сайті говорить: «Завтра буде ділова фотосесія, я сам сфотографую вас на телефон». Фотографує і з радістю викладає ці фотографії на сайт, фон тепер на фотографіях один — офісний. Ось тільки люди на цих фотографіях виглядають не дуже добре, фон виглядає набагато краще.
Потім наступний етап запрошення знайомого фотографа для створення ділового портрета працівника. Фотограф приходить з камерою, спалах в обличчя, говорить «посміхніться» – готове. Так виглядає у нас стандартна корпоративна фотосесія співробітників.
На заході все це пройшли 20 років тому. Зараз все змінилося. Індустрія виросла в цілий новий напрям — хедшот фотографія або бізнес портрет. У цьому напрямку є свої стандарти, правила і ціла плеяда знаменитих фотографів.
Чим же відрізняється хедшот фотографія від традиційної фотосесії?
Перша відмінність полягає в якості світла. При створенні професійний бізнес портрета в студії використовують 5-6 спалахів.
Друга відмінність — це психологічне налаштування людини, з метою домогтися емоцій, які максимально точно виражають його ділові якості на професійному фотопортреті.
Третє — бізнес портрети стали більшими стандартними. Це пов’язано з тим, що віконця для сайтів, соціальних мереж та імейлів, займають дуже мало місця. Якщо сфотографувати людину по пояс, то його буде просто не видно в цьому вікні. Кадрування та поза мають велике значення.
А 4,5,6 відмінності та багато іншого я розказую при першій зустрічі.
Буду рада знайомству!😊