Критерії якісного бізнес портрету
Бізнес Портрет повинен зупиняти погляд на вас, спонукати до розмови, щоб з вами захотілось познайомитись, проявити таку ж емоцію або, як мінімум, посміхнутися вам у відповідь. Одночасно з цим, бізнес портрет повинен бути технічно ідеальним та найкращим чином адаптованим до «віртуального» використання. Тому ми визначили три ключові характеристики першокласного бізнес портрету:

Lookability
“Lookability” – суб’єктивна оцінка здатності фотографії привертати увагу:
• Ваша емоція: тільки природні та щирі емоції, які підкреслюють натуральність, впевненість, професіоналізм, відкритість. Відсутність фальші, «fake smile».
• Емоція глядача, що виникає при перегляді та здатність привернути увагу, викликати бажання подивитись ще раз.
• Реальність: фотографія має відповідати вашому поточному вигляду, статусу та віку, а кількість постобробки бути мінімальною Тому що надмірне використання «Faceup» - подібних застосунків та фільтрів – віддаляє реальність та адекватне сприйняття вас, і як наслідок, зменшує рівень довіри.

“Headshot” формат
• Композиція: обов’язково крупний план, відповідне кадрування та положення в кадрі, вдалий ракурс.
• Позування: поза, оберт тіла, кут, нахил голови, положення частин тіла тощо.
• Погляд в об’єктив: очі – дзеркало душі, і головний елемент на фото! Чим далі ви дивитесь від об’єктива, тим менше буде зв'язок з вашим співрозмовником.
• Освітлення: коректно підібрана під вас світлова схема, яка робить фотографії об’ємними, підкреслює або приховує певні деталі.
• Фон: однотонний або градієнтний, максимально розмитий, має доповнювати ваш стиль і не відвертати увагу.

Технічна якість
Фокус на очах, чіткість і різкість усіх важливих деталей, відсутність розмитості або зайвих деталей в кадрі та на одязі, коректне відтворення кольорів, роздільна здатність тощо.
Додатково: при групових замовленнях ми також контролюємо, щоб усі фотографії мали єдину стилістику відповідно до корпоративного «брендбуку».