Розкажу трішки як я працюю з предметкою. Це таких вид зйомки, коли в кадрі будь-який бренд, можливо, і майбутній.
⠀
Отже, головне правило для мене — віднайти емоцію! Спершу зрозуміти, хто та дівчина/хлопець, що вдягне це? Чи використовує це? Куди вона в цьому піде, який настрій, почуття при виникають? Я малюю собі невеличкий сценарій міні фільму про цей предмет, шукаючи правильний асоціативний ряд. А вже потім провожу фото чи відео зйомку. І тут теж коротке правило: кожен предмет я показую в трьох варіантах:
⠀
1. Сам предмет — це повна картина його вигляду та макро деталі (шви сукні, текстура тканини, камені прикраси).
⠀
2. Як саме виглядає у справі чи на людині (взуття на нозі, кільце на руці, картина в інтер’єрі тощо).
⠀
3. Фото — атмосфера, де сам предмет може бути не акцентований (не великим), але гарно видно хто, де знаходиться та який настрій передає.
⠀
Отже, у кожного предмета на виході мінімум три фотосесії
Досвід показує, що саме такий підхід до зйомки предметів найбільш ефективний, і бренд потім сам себе продає.
⠀
Розберемо на прикладі. Вам треба відзняти шкіряний дорогий блокнот для нотатків. Нехай він належить молодій амбітній бізнес-леді. Перший кадр буде: блокнот біля ноутбука, ручки, елементів офісної канцелярії та інтер’єру, все в правильній стилістиці та кольорах. Другий кадр: вона несе блокнот у руці чи кладе у свою сумку (і він влазить) поспішаючи на зустріч. Третій, атмосферний, вона п’є каву в бізнес-центрі, робить записи в блокноті. Можливо чекає на клієнта, а може в неї співбесіда в компанію мрії.
⠀
Такий шлях побудови візуалізації бренду не зовсім простий. Але повторюсь — приносить свої результати!
⠀
#lara_poleznosty #laratphoto
Попередня
Наступне