Бізнес Портрет повинен зупиняти погляд на вас, спонукати до розмови, щоб з вами захотілось познайомитись, проявити таку ж емоцію або, як мінімум, посміхнутися вам у відповідь, тобто не залишити глядача байдужим.
Одночасно з цим, Бізнес Портрет повинен бути технічно ідеальним та найкращим чином адаптованим до використання в соціальних мережах, комунікаторах, корпоративних профілях тощо.
Тому ми визначили ключові характеристики і критерії якості сучасного Бізнес Портрету, які ми контролюємо в процесі зйомки та при постобробці:
"Lookability"
це суб’єктивна оцінка здатності фотографії привертати увагу

-
Ваша емоція та вираз обличчя
природні та щирі емоції, які підкреслюють натуральність, впевненість, професіоналізм, відкритість. Відсутність фальші та "fake smile"
-
Емоція глядача
що виникає при перегляді вашої фотографії. ЇЇ здатність привернути увагу, викликати бажання подивитись ще раз.
-
Погляд в об’єктив
очі – дзеркало душі, і головний елемент на фото! Чим далі ви дивитесь від об’єктива, тим менше буде зв'язок з вашим співрозмовником
-
Реальність фотографії
фотографія має відповідати вашому поточному вигляду, статусу та віку, а кількість постобробки бути мінімальною. Надмірне використання "Faceup"-подібних застосунків та фільтрів – віддаляє реальність та адекватне сприйняття вас, і як наслідок, зменшує рівень довіри.
“Headshot” формат
це портрет крупним планом від грудей і вище

-
Композиція
крупний план, відповідне кадрування та положення в кадрі, вдалий ракурс
-
Позування
поза, оберт тіла, кут, нахил голови, положення частин тіла тощо
-
Освітлення
коректно підібрана під вас світлова схема, яка робить фотографії об’ємними, підкреслює або приховує певні деталі
-
Фон
однотонний або градієнтний, максимально розмитий, має доповнювати ваш стиль і не відвертати увагу.
Технічна якість
ідеальні технічні характеристики для будь-яких умов використання

-
Різкість та чіткість
фокус на очах, чіткість і різкість усіх важливих деталей, відсутність розмиття
-
Кольори
коректне відтворення кольору шкіри, правильна експозиція, яскравість, контраст
-
Нічого зайвого в кадрі
Жодних зайвих елементів на фоні та одязі, ніщо не повинно відволікати увагу
-
Адаптованість
Для найкращого відображення у соц. мережах, комунікаторах та корпоративних профілях, кожну фотографію ми окремо адаптуємо за роздільною здатністю, співвідношенням сторін та орієнтацією, кадруванням, різкістю тощо
Корпоративний стиль
при групових замовленнях, відповідність єдиним вимогам по стилістиці всієї команди

-
Brand book
відповідність фотографій усіх ваших співробітників єдиному корпоративному стилю, кольоровій гаммі та іншим вимогам
-
Композиційна стилістика
однакова крупність, кадруваня, позування та положення в кадрі кожного співробітника
-
Світлова схема
єдина світлова схема, одні і ті ж фони, інтерьєри
-
Корпоративна символіка
можливе використання брендованих фонів, одягу та аксесуарів.